#14 Doe maar een leuke website

30 sep 2020

De bouw van een website kun je vergelijken met de bouw van je droomhuis. Althans, als je kijkt naar het proces ervan. In gedachten kun jij kristalhelder je droomhuis oproepen. Je bent hier zó enthousiast over, dat de aannemer wat jou betreft morgen al kan beginnen. Echter, de aannemer laat de bouwvakkers pas komen als de bouwtekening en de bouwmaterialen er zijn. Bij het maken van een website hoort ook een goede voorbereiding.

Het klinkt zo logisch, maar bij het maken van websites worden deze stappen nogal eens vergeten. ‘Doe maar een leuke website’ of ‘bouw maar wat moois’, wordt er dan gezegd. Maar voor een goed resultaat, is het voortraject net zo belangrijk. Zorg er daarom voor dat je ‘Ready before you Start’ bent. Breng je verhaal in beeld en verzamel alle onderdelen. Hier mag je best even goed voor gaan zitten, want in the end bespaart dit je tijd én geld.

Met jouw nieuwe professionele website voor ogen, zetten we de stappen die daarvoor nodig zijn. Ik help je op weg.

Paula Terpstra Websitecoaching website webdesign Barneveld Ede Arnhem Amersfoort Apeldoorn 500px

Hi, ik ben Paula

Ik maak vrouwelijke websites voor ondernemers die willen shinen met hun unieke bedrijf. Ik vind dat iedere ondernemer, groot of klein, een goede website verdient. Daarom wil ik het adres zijn waar kleine ondernemers terecht kunnen.

Door in te tunen op jou, je bedrijf en je klant, voel ik wat jouw website nodig heeft. Ik wil dat het klopt. Klopt met wie jij bent, wat je wilt uitstralen en wie je wilt aantrekken. Heeft jouw website een magnetische werking? Op jou en je klanten? Dan hebben we magic.

Ik maak mijn websites in WordPress en ik werk met het fijne en veelzijdige thema Divi. Naast websites bouw ik ook online academies in Poppyz voor klanten van Simone Levie. Ook geef ik maandelijks expert coach calls in de MPOP Team Community waar ik mijn kennis over Divi en websites deel.

Via mijn blogs en socials deel ik tips en inspiratie. Wil je meer tips? Kijk dan eens bij mijn gratis weggever.

#17 Should I stay or should I go

#17 Should I stay or should I go

Een bezoek aan jouw homepage roept bij de bezoeker direct de vraag ‘Should I stay or should I go’ op. Je moet hem of haar dan ook direct weten te...

#16 Kan het beter? Vraag het je klant

#16 Kan het beter? Vraag het je klant

'Waar loop jij tegenaan met je website? Wat is je probleem? Waar zou je meer hulp bij wensen?' Deze vragen stelde ik onlangs in de MPOP Team groep...